zdrowe odchudzanie

Chcesz zapewne, aby zrzucić zbędne kilogramy i podjąć zdrowe odchudzanie. Skoro tak, to nastaw się na dłuższą kurację i uzbrój w cierpliwość. W ciągu roku możemy zrzucić maksymalnie 30 kilogramów masy ciała. W wyjątkowych sytuacjach może być nieco więcej. 

Jak to jednak zrobić ? Głodówki, diety eliminujące nie zadziałały ? Nic dziwnego, skoro mamy dążyć do równowagi w organizmie, a nadmierny ubytek masy prowadzi do niedożywienia i problemów z metabolizmem, czego skutkiem jest osłabienie układu odpornościowego.

Drastyczne ograniczenie dostarczania składników pokarmowych powoduje, że organizm wytłumia metabolizm dostosowując go do obniżonych porcji energii. Skutkiem tego jest pozbywanie się wody z organizmu, spalanie masy mięśniowej i ostatecznie efekt jo-jo.

Wniosek jest prosty. W trakcie odchudzania musisz jeść, ale pożywienie musi być niskokaloryczne, a jednocześnie bogate w składniki stymulujące metabolizm i prozdrowotne. Musisz sobie zadać pytanie ” Czy naprawdę chcę bezpiecznie i skutecznie pozbyć się zbędnych kilogramów, wrócić do zdrowia i jaką cenę ( czas, samodyscyplina, wytrwałość, pieniądze itp.) zamierzam za to zapłacić ? ” 

Czy wiesz, że obniżenie masy ciała o 5-10% obniża śmiertelność o 20%, na nowotwory o 37% a na cukrzycę o 44%. Jeśli prawidłowa masa Twojego ciała wynosi 88 kg, a powinna 80 kg, więc jest większa o 10%. Niby niewiele, a jednak może znacznie wpłynąć na Twoje zdrowie.

program redukcji wagi "zdrowe odchudzanie "

Prawidłowa, czyli skuteczna i bezpieczna redukcja masy ciała powinna przebiegać poprzez zastosowanie specjalnej kuracji regenerującej organizm oraz zastosowanie odpowiedniego systemu odżywiania się.

Celem kuracji regenerującej jest odkwaszenie, odtrucie, nawodnienie i oczyszczenie organizmu. O czym więcej możesz przeczytać tutaj. Dodatkowo ustabilizujesz cukier i insulinę oraz odnowisz florę bakteryjną jelit.

Równolegle z kuracją regenerującą należy stosować zrównoważone, niskowęglowodanowe odżywianie mające na celu regulację metabolizmy oraz spalanie tłuszczy.

Regulujemy metabolizm poprzez stosowanie w diecie kasz (jaglanej, gryczanej, jęczmiennej), warzyw na parze lub duszonych, strączkowych, wysokiej jakości mieszanki olejów tłoczonych na zimno, chleba pełnoziarnistego, nasion, pestek, ryb oraz wyeliminowanie z posiłku produktów z białej mąki, pszenicy, białego ryżu, słodyczy, margaryn.

Spalamy tłuszcz poprzez dożywienie organizmu poprzez stosowanie specjalnego niskokalorycznego pożywienia obfitującego w naturalne, organiczne, łatwo przyswajalne minerały, witaminy oraz nutraceutyki. 

 

Nutraceutyki na zdrowe odchudzanie

SHAPE CODE® Slim Shake to pełnowartościowy, zrównoważony posiłek bazujący na składnikach pochodzenia naturalnego.


👉Właściwy wybór dla każdego, kto dąży do pozbycia się zbędnych kilogramów.

👉94% naturalnych składników wzbogaconych mieszanką witaminowo-mineralną. Zawiera SLENDACOR® o potwierdzonym działaniu klinicznym oraz aż trzy rodzaje błonnika pokarmowego. Odpowiedni dla wegan i wegetarian.

❌Nie zawiera glutenu, laktozy, soi ani dodatku cukru.

Wartościowy posiłek na miarę czasów.💪

Zacznij dzisiaj!


atuty odchudzania1. Odetnij się od rafinowanych węglowodanów Jednym ze sposobów, aby schudnąć szybko jest wyciąć z powrotem na cukry i skrobię, lub węglowodanów. To może być z niską carb jedzenia planu lub poprzez zmniejszenie rafinowanych węglowodanów i zastąpienie ich z całych ziaren. Kiedy to robisz, twój poziom głodu spada, a ty generalnie zjadasz mniej kalorii (1Trusted Source). W przypadku planu żywieniowego o niskiej zawartości węglowodanów, zamiast węglowodanów będziesz spalać przechowywany tłuszcz w celu uzyskania energii. Jeśli zdecydujesz się na spożywanie bardziej złożonych węglowodanów, takich jak pełne ziarna wraz z deficytem kalorycznym, skorzystasz z wyższej zawartości błonnika i będziesz trawić je wolniej. To sprawia, że są bardziej wypełniające, aby utrzymać Cię zadowolonym. Badanie przeprowadzone w 2020 roku potwierdziło, że dieta o bardzo niskiej zawartości węglowodanów jest korzystna dla utraty wagi w starszych populacjach (2Trusted Source). Badania sugerują również, że dieta o niskiej zawartości węglowodanów może zmniejszyć apetyt, co może prowadzić do spożywania mniejszej ilości kalorii bez myślenia o tym lub odczuwania głodu (3Zaufane źródło). Należy pamiętać, że długoterminowe efekty diety nisko węglowodanowej są nadal badane. Może być również trudno przestrzegać diety nisko węglowodanowej, co może prowadzić do diety jo-jo i mniejszego sukcesu w utrzymaniu zdrowej wagi. Istnieją potencjalne minusy diety nisko węglowodanowej, które mogą skłonić Cię do zastosowania innej metody. Diety o obniżonej kaloryczności mogą również prowadzić do utraty wagi i być łatwiejsze do utrzymania przez dłuższy czas. Jeśli zdecydujesz się na dietę skupiającą się zamiast tego na całych ziarnach nad rafinowanymi węglowodanami, badanie z 2019 roku skorelowane wysokie pełne ziarno z niższym wskaźnikiem masy ciała (BMI) (4Trusted Source). Aby określić najlepszy dla Ciebie sposób na schudnięcie, skonsultuj się z lekarzem w celu uzyskania zaleceń. SUMMARY Ograniczenie cukrów i skrobi, czyli węglowodanów, z diety może pomóc ograniczyć apetyt, obniżyć poziom insuliny i sprawić, że schudniesz. Jednak długoterminowe skutki stosowania diety nisko węglowodanowej nie są jeszcze znane. Bardziej zrównoważona może być dieta o obniżonej kaloryczności. 2. Jedz białko, tłuszcz i warzywa Każdy z Twoich posiłków powinien zawierać: źródło białka źródło tłuszczu warzywa małą porcję węglowodanów złożonych, takich jak pełne ziarna zbóż Aby zobaczyć jak możesz komponować swoje posiłki, sprawdź: ten plan posiłków o niskiej zawartości węglowodanów ten plan posiłków o niższej kaloryczności te listy 101 zdrowych przepisów nisko węglowodanowych i niskokalorycznych produktów spożywczych. Białko Jedzenie zalecanej ilości białka jest niezbędne, aby pomóc zachować zdrowie i masę mięśniową podczas odchudzania (5Trusted Source). Dowody sugerują, że jedzenie odpowiedniej ilości białka może poprawić czynniki ryzyka kardiometabolicznego, apetyt i masę ciała, (6Trusted Source, 7Trusted Source, 8Trusted Source). Oto jak określić, ile potrzebujesz jeść, nie jedząc za dużo. Wiele czynników określa Twoje konkretne potrzeby, ale ogólnie rzecz biorąc, przeciętna osoba potrzebuje (9Trusted Source): 56-91 gramów dziennie dla przeciętnego mężczyzny 46-75 gramów na dzień dla przeciętnej kobiety. Dieta z odpowiednią ilością białka może również pomóc: zmniejszyć zachcianki i obsesyjne myśli o jedzeniu o 60% zmniejszyć o połowę chęć podjadania późno w nocy sprawić, że będziesz czuł się syty W jednym z badań, osoby stosujące dietę o wyższej zawartości białka zjadały o 441 kalorii mniej dziennie (10Trusted Source, 11Trusted Source). Zdrowe źródła białka obejmują: mięso: wołowina, kurczak, wieprzowina i jagnięcina ryby i owoce morza: łosoś, pstrąg i krewetki jaja: całe jaja z żółtkiem białka pochodzenia roślinnego: fasola, rośliny strączkowe, quinoa, tempeh i tofu warzywa nisko węglowodanowe i zielone warzywa liściaste Nie bój się nałożyć na swój talerz zielonych warzyw liściastych. Są one pełne składników odżywczych i możesz jeść ich bardzo duże ilości bez znacznego zwiększenia ilości kalorii i węglowodanów.

SLENDACOR® Weight Management Complex

SLENDACOR® Weight Management Complex to uzupełniająca się formuła oparta na trzech ekstraktach roślinnych: z kłącza kurkumy (Curcuma longa), z liści curry (Murraya coenigii) oraz z liści moringi olejodajnej (Moringa oleifera). To znane od lat nutraceutyki i adaptogeny.
SLENDACOR® ma udowodnione klinicznie działanie sprzyjające redukcji masy ciała. Utrzymanie prawidłowej wagi to trudne zadanie, które wymaga wielu poświęceń. Dzięki formule roślinnej SLENDACOR® można z powodzeniem wspierać ten niełatwy proces. Pierwsze efekty widoczne są już po 14 dniach stosowania, z kolei konsekwentne 16-tygodniowe stosowanie to sprawdzony sposób wspomagający zrzucenie zbędnych kilogramów i wypracowanie sylwetki marzeń.
 

Sekretem SHAPE CODE® Slim Shake jest SLENDACOR® – zastrzeżona mieszanka trzech ekstraktów roślinnych o klinicznie udokumentowanym działaniu. SLENDACOR® to składnik sprzyjający utracie wagi, co potwierdzają liczne badania, które przeszedł. Ta niezwykła formuła roślinna błyskawicznie Was zaskoczy. Pierwsze efekty widoczne są już po 14 dniach stosowania, a konsekwentna 8-tygodniowa kuracja to sprawdzony sposób na wypracowanie dobrej sylwetki !

Jesteście gotowi na wielkie zmiany, które pozytywnie wpłyną na Wasze życie? W takim razie podejmijcie wyzwanie i już dziś zacznijcie dbać o siebie z SHAPE CODE® Slim Shake. Czas start!

Zobacz również jaką niespodziankę przygotowaliśmy dla Ciebie na koniec i kliknij w poniższy film