Inteligentni przedsiębiorcy ecommerce prowadzący dobrze prosperujący biznes wiedzą, że zawsze jest coś, co mogą zrobić, aby ten biznes się rozwijał. Jednym ze sposobów, aby przejść na kolejny poziom jest znalezienie alternatywnego źródła dochodu. Nie oznacza to zakładania drugiego biznesu, ale znalezienie sposobów na uzupełnienie i rozwój biznesu, który już posiadasz, poprzez oferowanie większej wartości swoim klientom i zwolennikom. Jeśli nie uczestniczysz w marketingu afiliacyjnym, nadszedł czas, aby rozważyć skorzystanie z tego lukratywnego strumienia dochodów. Ten kompletny przewodnik poprowadzi Cię przez to, jak rozpocząć działalność w marketingu afiliacyjnym, z poradami i sztuczkami marketingu online, aby rosnąć.

Soft Marketing Afiliacyjny

Nazywam się Krzysztof Stolarz. W 2021 roku połączyłem korzyści płynące z budowania biznesu sieciowego, Softmarketingu wraz z rozwojem sieci afiliacyjnej dla e-commerce. Chcę pokazać, że na linkach afiliacyjnych może zarabiać każdy.

Jeff Bezos, założyciel i prezes Amazona, w 1996 roku, w swojej strategii marketingowej postanowił wypróbować możliwości jakie daje wynagradzanie za sprzedaże zrealizowane dzięki poleceniom. ( jeśli znasz marketing sieciowy, to czy nie brzmi to znajomo ? )

Czym jest marketing afiliacyjny ?

Była to wciąż nowość, więc sporo osób podeszło nieufnie do tego pomysłu . Bardzo szybko jednak okazało się, że jest to bardzo proste i skuteczne rozwiązanie. 

Afilianci nie musieli przecież robić nic więcej poza umieszczaniem linków afiliacyjnych do produktów na swoich stronach, a prowizje motywowały ich do dalszych działań. W ten sposób, afiliacja stała się jednym z filarów marketingu internetowego w USA.

Marketing afiliacyjny polega na zarabianiu prowizji poprzez promowanie produktu producenta. Jest to model monetyzacji, w którym partner afiliacyjny, którym jesteś Ty, otrzymuje wynagrodzenie za dostarczenie określonego rezultatu do sprzedawcy lub reklamodawcy.

 Praktycznie każdy może zostać marketerem afiliacyjnym. Aby zarabiać na linkach afiliacyjnych nie trzeba mieć własnej strony www. Link jest tak samo skuteczny, gdy zamieścisz go w social media lub prześlesz go dowolnym komunikatorem. Marketerzy afiliacyjni zarabiają pieniądze za każdym razem, gdy ktoś dokona konwersji dzięki ich poleceniu.

Wady dropshippingu i sklepu internetowego

Zakładając sklep internetowy musisz otworzyć działalność gospodarczą, zakupić sprzęt np. drukarkę fiskalną, płacić ZUS oraz podatki, ogarnąć logistykę, ponieść koszta promocji i działań w social mediach, postawić sklep online ( hosting i domena ) oraz zmagazynować towar. Chyba, że korzystasz z dropshippingu. 

Duża konkurencja powoduje konieczność działania na niskich marżach. To z kolei wymaga sprzedaży naprawdę dużej ilości produktów, aby zarobić duże pieniądze.

Trzeba się także liczyć z tym, że jakiś niewielki procent klientów, będzie towar zwracał. Niestety nie ma możliwości zwrotu takiego towaru do producenta, bo współpraca na linii sklep – producent to współpraca B2B. W przypadku handlu na dużą skalę zwrotów nie da się uniknąć, trzeba więc mieć też odpowiednie miejsce do przechowywania takich towarów.

Także w wypadku dropshippingu.

Wady MLM

Mógłbym tu dużo pisać, ale skupię się na kilku najwazniejszych aspektach. Zacznę od tego, że w celu zarabiania musisz kupować produkty na potrzeby własne. Do tego dochodzi lider, który CIę ciśnie i regulamin, który Cię ogranicza. 

Mniej niż 6% sprzedaży MLM odbywa się przez Internet. Dla porównania, około 80% sprzedaży odbywa się podczas spotkania twarzą w twarz. Wiele osób, które po raz pierwszy wchodzą w obszar marketingu sieciowego, nie jest przyzwyczajonych do tego, że mogą rozmawiać z nieznajomymi lub dyskutować o zaletach i wadach swojego produktu. Dlatego też większość przedstawicieli sprzedaje swoim rodzinom i nikomu innemu.

 

Marketing sieciowy może wydawać się łatwym sposobem na zarabianie pieniędzy, ale jako niezależny przedstawiciel w zasadzie tworzysz swój własny biznes, nie będąc nim oficjalnie. Otrzymujesz materiały promocyjne, dostęp do doświadczonego zespołu, a może nawet spersonalizowaną stronę internetową, ale najlepszy produkt na świecie nie sprzeda się, jeśli ludzie nie będą o nim wiedzieć. Potrzeba czasu, aby rozwijać marketing sieciowy, tak jak każdy inny biznes, a jest to czas, którego niektórzy ludzie mogą nie mieć.

Pamietaj również, że wiele osób powie Ci „nie”, kiedy po raz pierwszy zaczniesz działać w marketingu sieciowym. 

Tradycyjny marketing afiliacyjny - wady

Znam wiele programów afiliacyjnych w których trzeba najpierw czekać na akceptację w danym programie – nawet 3 tygodnie, a i tak Twoje zgłoszenie można odrzucić.

Pojawia się również problem z wypłacalnością. Możesz zbudować content, dostarczać wartościowe treści, a mimo to gdy firma i jej oferta znika, Ty zostajesz z niczym.

Warto również wspomnieć o nieintuicyjnym oprogramowaniu.

klient w ostateczności należy do firmy, dzięki statystykom dowiesz się, ile sprzedaży dokonano dla danego produktu, ale w większości przypadków nie będziesz mieć informacji o tym, kto dokonał zakupu, to może stanowić utrudnienie dla realizowania cyklicznych kampanii.

To także minus w przypadku powracających klientów. Zarabisz tylko za pierwszym razem.

Soft Marketing Afiliacyjny

Jak widzisz, każdy model biznesowy ma swoje wady. Dlatego postanowiłem pomyśleć o tym, jak je wyeliminować, jednocześnie zachowując korzyści płynące z poszczególnych biznesów sieciowych.

Skutecznym rozwiązaniem tych problemów jest wielopoziomowy marketing afiliacyjny. W Softmarketingu afiliacyjnym, możesz zarabiać na afiliacji, ale również rekrutować swoich współpracowników. Ci partnerzy drugiego poziomu dokonują sprzedaży, afiliacji i otrzymują prowizje, tak samo jak partnerzy pierwszego poziomu.

 

W naszym modeli sprzedaż dokonywana przez afiliantów drugiego poziomu generuje również prowizje dla afiliantów pierwszego poziomu, którzy ich zrekrutowali. Pierwotni partnerzy otrzymują wynagrodzenie ze sprzedaży bezpośredniej oraz ze sprzedaży partnerów drugiego stopnia. Co ważne nie potrzebujesz przy tym aktywności własnej, gdyż dokonywana jest ona poprzez zakupy pierwszej linii.

Do wglądu: Pokazujesz reklamę lub link do Sklepu Z na swojej stronie internetowej, blogu lub w sieci społecznościowej. Klient klika Twój unikalny link. Klient dokonuje zakupu w sklepie Z. Sieć afiliacyjna rejestruje transakcję. Zakup zostaje potwierdzony przez Sklep Z. Otrzymujesz prowizję. Stawki prowizji różnią się w zależności od firmy i oferty. W dolnej granicy, zarobisz około 5% od sprzedaży, ale przy pewnych ustaleniach, możesz zarobić nawet 50%, zwykle gdy promujesz klasę lub wydarzenie. Istnieją również programy marketingu afiliacyjnego, które zapewniają stałą stawkę za sprzedaż, a nie procent. Jak zacząć marketing afiliacyjny? Nie jest to zbyt trudne, prawda? Podobnie jak w przypadku prowadzenia własnego małego biznesu, osiągnięcie sukcesu w marketingu afiliacyjnym wymaga poświęcenia i dyscypliny. Skorzystaj z poniższego przewodnika krok po kroku, aby rozpocząć swój biznes marketingu afiliacyjnego. Wybierz swoją platformę i metodę Pierwszym krokiem jest określenie platformy, na której chcesz budować swoją publiczność. Każdy marketer afiliacyjny ma inne podejście i inną platformę. Istnieje wiele pomysłów na marketing afiliacyjny, które możesz wybrać w oparciu o różne metody: Niszowe tematy i strony z recenzjami. Są to strony, które recenzują produkty dla konkretnej grupy odbiorców lub porównują linię produktów z ich konkurentami. Ta metoda wymaga tworzenia treści związanych z miejscem przeglądu i regularnego publikowania postów, aby przyciągnąć publiczność. Treści cyfrowe. Twórcy treści cyfrowych to blogerzy, YouTuberzy lub influencerzy mediów społecznościowych. Tworzą oni niszowe treści, które rezonują z docelową grupą odbiorców. Celem jest organiczne wprowadzenie produktów niszowych, które spodobają się ich odbiorcom. Zwiększa to szanse, że dokonają oni zakupu, a Ty zarobisz prowizję partnerską. Kursy, wydarzenia, warsztaty. Jeśli jesteś edukatorem, możesz zintegrować oferty partnerstwa afiliacyjnego z Twoimi wydarzeniami. Bez względu na to, którą drogę wybierzesz, autentyczność i budowanie publiczności są dwoma najważniejszymi elementami marketingu afiliacyjnego. Jeśli nie potrafisz autentycznie nawiązać kontaktu ze swoimi odbiorcami, są szanse, że nie uda Ci się ich przekonwertować na sprzedaż afiliacyjną.

Skuteczny marketing afiliacyjny oferuje potencjał do znacznego zwiększenia zarobków bez zatrudniania dodatkowej pomocy. Stosujesz dźwignię w biznesie online. 

Możesz wprowadzać nowe produkty do swojej obecnej grupy odbiorców, tworzyć nowe treści, budować kampanie dla dodatkowych produktów, podczas gdy Twoja dotychczasowa praca nadal generuje przychody w tle. Dodatkowo możesz ją skalować poszukując i wdrażając nowe osoby.

Jak to działa w praktyce ?

Soft Marketing afiliacyjny działa, gdy polecasz jeden z produktów ( kosmetyki naturalne, suplementy ) poprzez udostępnienie treści na blogu, platformie mediów społecznościowych, podcaście lub stronie internetowej.  Zarabiasz prowizję nie tylko za każdym razem, gdy ktoś dokona zakupu poprzez unikalny link związany z Twoją rekomendacją, ale również wtedy gdy dokona zakupów w przyszłości.

Aby do nas dołączyć, kliknij tutaj, wypełnij formularz rejestracyjny, a otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rejestracji. Dokonaj zakupu na kwotę co najmniej 250 punktów. Wybierz naturalny suplement na Dzień i Noc.

Otrzymasz linki partnerskie do swojego sklepu, produktów, artykułów, webinarów i wiele więcej. Link afiliacyjny możesz wkleić na stronę, bloga, podpiąć pod dowolną grafikę, logo czy tekst.

Możesz go zamieścić na swoim profilu w social media.  Gdy ktoś klika Twój unikalny link i dokonuje zakupu w sklepie. Duo Life rejestruje transakcję i przypisuje do Twojej osoby. Zakup zostaje potwierdzony przez Sklep.
Otrzymujesz prowizję.

Pokazujesz reklamę lub link do Sklepu Z na swojej stronie internetowej, blogu lub w sieci społecznościowej. Klient klika Twój unikalny link. Klient dokonuje zakupu w sklepie Z. Sieć afiliacyjna rejestruje transakcję. Zakup zostaje potwierdzony przez Sklep Z. Otrzymujesz prowizję.

Linki afiliacyjne nie mają daty ważności. Co oznacza, że raz zamieszczony link w sieci, będzie pracował dla ciebie do czasu, aż go nie usuniesz lub zmienisz. Dlatego linki afiliacyjne rewelacyjnie sprawdzają się w tzn.”wiecznie żywych treściach” (evergreen content). A bez wątpienia taką treścią jest temat zdrowia, wellness, wellbeing czy zarabiania online…

Dlaczego warto wybrać Soft Marketing Afiliacyjny ?

Kiedy się zarejestrujesz, zostanie ci przydzielony opiekun, który będzie cię aktywnie wspierał na każdym etapie promowania produktów Duo Life.

Oferujemy partnerstwo fair play. Dbamy o zadowolenie naszych partnerów, zapewniając jasne zasady naliczania prowizji i promowania produktów.

Otrzymujesz dostęp do innowacyjnych narzędzi, takich jak Wirtualny Prezenter, który urozmaici Twoje działania, pokazując użytkownikowi polecane produkty, rozwiązania.

Nie musisz się już martwić o grafiki i nagrania potrzebne do promocji Twoich produktów. DuoLife zrobi to za Ciebie! Materiały aktualizowane są przez cały rok i nie zapominają o specjalnych okazjach, takich jak Święta

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *