konsultacje
Ponosisz duży koszt, kiedy Ty i Twój zespół jesteście chorzy, zestresowani i zmęczeni Porozmawiajmy o tym, jak to naprawić
Jeżeli postawisz na zdrowie, wellness i rozwój osobisty to będziesz poruszać się w szybszym tempie i naprawdę zmaksymalizujesz swoje osobiste osiągnięcia. Gdy rozumiesz i praktykujesz zdrowszy styl życia, ma to pozytywny wpływ na wyniki finansowe Twoje i firmy i doprowadzi do unikalnej obsługi klienta i satysfakcjonujących doświadczeń.
W związku z tym istnieją pewne badania, które mają na celu potwierdzenie dokładnego związku między zdrowiem a wynikami organizacji. Niestety przeprowadzone zostały w Stanach Zjednoczonych, ale obrazują trend panujący również w Polsce :

- Wzmocnienie układu odpornościowego pracowników prowadzi do zmniejszenia absencji, z powodu choroby średnio o 27% według American Journal of Health Promotion.
- Drastyczne zmniejszenie ilości pieniędzy wydawanych przez Twoją firmę na koszty opieki zdrowotnej (26 procent redukcji kosztów według American Journal of Health Promotion)
- Zwiększenie codziennej wydajności pracowników (wzrost wydajności każdego pracownika o 8 procent według raportu National Business Group on Health z 2005 r.)
- Stworzenie szczęśliwych pracowników (do 12 procent mniej narażonych na problemy zdrowotne wynikające ze stresu związanego z pracą, według badań The Economist Intelligence Unit & Humana z 2015 r.)
- Koniec z niezadowolonymi pracownikami (aż do 67 procent wzrostu morale pracowników i ich zaangażowania w realizację misji i celów firmy według badania The Economist Intelligence Unit & Humana z 2015 r.).


- Powstrzymaj swoich pracowników przed odejściem z pracy (45 procent pracowników uważa się, że sponsorowany przez pracodawcę program wellness zachęciłby ich do pozostania na dotychczasowym stanowisku, co zostało opisane w Principal Financial Well-Being Index w 2013 ).
- Nie pozwalaj na to by pracownicy mający problemy z odżywianiem sabotażowali wydajność pracy (pracownicy z niezdrową dietą byli o 66% bardziej narażeni na spadek wydajności
- Zmęczeni pracownicy uszczuplają twój wynik finansowy (pracownicy mający problemy ze snem kosztują USA około 411 miliardów dolarów, Wielką Brytanię 50 miliardów dolarów, a Australię 66 miliardów dolarów).
- Budowanie organizacji zaczyna się od zbudowania silnych fundamentów i edukowania pracowników w zakresie kluczowych zasad i przyzwyczajeń dotyczących optymalnego zdrowia i wydajności – i tu właśnie się pojawiamy.

czego możesz oczekiwać ?

- Szybkie, terminowe i profesjonalne odpowiedzi na wszystkie Twoje telefony i wiadomości.
- Indywidualna rozmowa telefoniczna lub wirtualna konsultacja (za pomocą Zoom, Meets lub skype’a) . Chcę lepiej zrozumieć Twoją sytuację i to jak mogę Ci pomóc
- Profesjonalna, efektowna i aktywna prezentacja skoncentrowana wyłącznie na osiągnięciu pożądanych rezultatów dla Ciebie i Twojej organizacji.
- Otrzymujesz dostęp do Wirtualnego Prezentera, interaktywnego systemu online, który krok po krok przeprowadzi Cię poprzez prezentację Naszych produktów i usług